W celu sprawnego przeprowadzenia procesu likwidacyjnego niezbędny jest pakiet dokumentów pozwalających na ustalenie odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń oraz wysokości świadczenia.
W wypadku zgłoszenia szkody z tytułu umowy pożyczki niezbędne są:
-
Umowa pożyczki wraz z harmonogramem spłat Poszkodowanego
-
Świadectwo pracy;
-
Decyzja z Urzędu Pracy o nadaniu statusu osoby bezrobotnej;
-
Zaświadczenia o pobraniu zasiłku dla bezrobotnych.
W wypadku zgłoszenia szkody z tytułu umowy o kartę kredytową niezbędne są:
-
Umowa o kartę kredytową Poszkodowanego,
-
Ostatnie świadectwo pracy;
-
Decyzja z Urzędu Pracy o nadaniu statusu osoby bezrobotnej;
-
Trzy ostatnie okresy transakcyjne zakończone przed datą wystąpienia szkody,
-
Zaświadczenia o pobraniu zasiłku dla bezrobotnych.